آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آراد کوچولوی دوست داشتنی من

خاطرات تولدت

1392/7/23 13:45
نویسنده : مامان شهره
523 بازدید
اشتراک گذاری

خاطرات تولدت

عزیز دلم قرار بود 11مهربدنیا بیای ولی دلم میخواست نیمه اولی باشی وتولدت31شهریور باشه که وقتی به خانم دکتر گفتم اینقدر داد کشید سرم که بابات که بیرون مطب نشسته بود صداشو شنیده بود وباعث شد من پشیمون بشم...

ولی انگار قسمت بود که اون طور که میخواستم بشه و توسونوگرافی مشخص شد که باید زودتر سزارین میشدم وتو گل پسرم 30شهریور 1391 قدمهای زیبات رو تو زندگیم وتوی دلم گذاشتی تازندگیم چندبرابر زیباتر بشه..

هرگز لحظه تولدت یادم نمیره...

قشنگ تراز اون لحظه یادم نمیاد توی زندگیم...لحظه تولدت...صدای اولین گریت...برای اولین باردیدن صورت نازت...        

چقدرزود گذشت...

 

فقط 2روز شیر مامان رو خوردی هرچقدر سعی کردم نشد که بیشتر بخوری بعدش دیگه فقط شیر خشک خوردی خیلی ناراحت بودم ولی قسمت نبود دیگه.... 

 

 

 

 یکماهگی آراد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)